به تکنوپل خوش آمدید.
سپاهان پلیمر(تکنوپل)سپاهان پلیمر(تکنوپل)سپاهان پلیمر(تکنوپل)
09133238457
Info@sepahanpolymer.com
شهرک صنعتی دولت آباد . خیابان مالک اشتر

200-150-01
درباره ما

ما تکنوپل هستیم

شرکت سپاهان پلیمر(تکنوپل)با تنوع بالا در طرح ها و رنگ های مختلف سعی دارد هرآنچه مشتری در بازار نیاز داشته باشد را تامین کند.تکنوپل توانسته با تامین رنگ ها و طرح های محتلف همگام با نیاز بازار پیشرفت چشمگیری داشته و رتبه نخست را از لحاظ کیفی در بازار ایران به دست آورد.
نوار لبه PVC
شرکت سپاهان پلیمر(تکنوپل)با تنوع بالا در طرح ها و رنگ های مختلف سعی دارد هرآنچه مشتری در بازار نیاز داشته باشد را تامین کند.
قرنیز دیواری
قرنیز پلی استایرن تکنوپل،نوعی قرنیز تو پر می باشد که به دلیل دارا بودن فرمولاسیون خاص،بهترین کیفیت را دربین قرنیزهای هم رده داشته است.
معرفی

نوار لبه پی وی سی و قرنیز پلی استایرن تکنوپل

شرکت سپاهان پلیمر (تکنوپل) با تنوع بالا در طرح ها و رنگ های مختلف سعی دارد هرآنچه مشتری در بازار نیاز داشته باشد را تامین کند.تکنوپل توانسته با تامین رنگ ها و طرح های محتلف همگام با نیاز بازار پیشرفت چشمگیری داشته و رتبه نخست را از لحاظ کیفی در بازار ایران به دست آورد.

رنگبندی محصولات تکنوپل

نوار لبه پی وی سی تکنوپل با تنوع بالا در طرح و رنگ مختلف سعی دارد هرآنچه مشتری در بازار نیاز داشته باشد را تامین کند.
قرنیز آب بندی تکنوباند قرنیزی با زاویه نود درجه است که حالت مقعر یا قاشقی دارد و در افزایش طول عمر کابینت نقش مهمی دارند.
قرنیز آب بندی تکنوپل قرنیزی با زاویه نود درجه است که حالت محدب یا تخم مرغی دارد و در افزایش طول عمر کابینت نقش مهمی دارند.
قرنیز دیواری تکنوپل قرنیز تو پر می باشد که به دلیل دارا بودن فرمولاسیون خاص،بهترین کیفیت را دربین قرنیزهای موجود داشته است.
X